יום שבת, 3 באוקטובר 2015

איך שהמציאות משפיעה על החלום, ואיך שהחלום משפיע על המציאות


לפני שנרדמתי העליתי מבחר של שמונה צילומים לבלוג הצילומים שלי. 
אתמול השתתפתי בטקס הענקת פרסים לדגמי סוכות בבית אביחי ושמה של אחת המתחרות היה, לפי השקופיות שהציגו על מסך גדול לפני הטקס, כשם אשתו של ידידי משה, שאותו לא פגשתי בעשר השנים האחרונות. מיד לאחר שראיתי את השקופית, קמתי על רגלי, הסתובבתי, וסרקתי את פני כל הנוכחים, אך משה לא היה ביניהם. כשעלו הזוכים לבמה התברר לי שהמתחרה צעירה בשלושים שנה מאשתו של משה.

בחלומי  אני מציץ בשעון שעל ידי. השעה 15:20. הייתי צריך להיות בעבודה לפני עשרים דקות. אני עוקף קיר של בניין אבן גדול ומולי פוסע משה כשבידו קרטון בגודל שני מטר על שני מטר. אני מנופף לעברו לשלום, והוא מניח את הקרטון על הקרקע. על הקרטון מצוירות שמונה משבצות ובכל אחת מהן יש ציור אחר.  משה מסביר לי מה רואים בכל ציור. למרות שאני ממהר אני מקשיב לו בסבלנות עד לגמר ההסבר.


בהשפעת החלום הזה יצרתי במחשב גיליון בולים שעל כל אחד מהם מופיע צילום של מתנה שקיבלתי מסבינה סעד, שהזמינה אותי לטקס הענקת הפרסים לדגמי סוכות בבית אביחי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה