יום שישי, 13 בינואר 2017

חלום של מחאה

בלובי של בית מלון מפואר ניגש אליי איש צעיר שנראה כמו שחקן קולנוע שאינני זוכר את שמו. עיניו מחייכות אליי בהערכה, והוא מציע לי לצלם משוררת אפריקאית חשובה, כשהיא יוצאת מן החדר ומסובבת את ראשה אל עבר המצלמה. אני מסכים מיד, וגם מדמיין את הצילום העתידי, בלי שיש לי מושג איך היא נראית. "מאיפה אתה מכיר את העבודות שלי?", אני שואל. - "קניתי צילום שלך מהסדרה 'עיניים'". -"אה", אני אומר, "אז זה לא היה מזמן". פתאום אני שם לב לכך שהוא לובש חולצה ועליה ציור של קומיקס, והציור מצויר גם על הצוואר שלו. "יש לך חולצה אלגנטית" אני מעיר. כשהוא מתרחק אני רואה שהוא חולף על פני עוד גבר שלובש חולצה דומה. תוך כדי התעוררות מן החלום אני חושב שניתן היה לעצב חולצה, במחאה נגד אכילת בשר, ועליה מפת אברי הגוף של האדם, כמו איורים שראיתי בכמה חנויות של קצבים, שמצוירת עליהם מפה של אברי הגוף של עגלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה