יום שבת, 1 באוקטובר 2011

שירי חושים


במקום לחוש  - חושב. במקום לקרוא - כותב. במקום לראות- מצלם.


*
פתק דחוף בין אבני הכותל
אל נקודתיים
תן/תני לי, בבקשה, לחיות בחושים ולא במחשבה.
תודה.
נ.ב.
לא דחוף.



*
אחרי שאני מצליח לגנוב מהמחשבה רגע של קשב לקול מפל המים באסלה היא מתגנבת בחזרה עם שבחים לקשב.


*
הפסקתי לקנות אוכל אני קונה טעמים: זעפרן לאורז, רוטב כמהין, נבטי ברוקולי, שוקולד שוויצרי מריר, פיסטוק שמי, חבושים, גויאבות, צנוברים, אננס וערמונים. מי היה מאמין שבמקום להשתעמם במכולות אני באורגיה במערת אליבאבא עם ארבעים השודדות?


*
בחורף לפני השינה אני דורך לעצמי על הברך; מפשיר את כף הרגל הקפואה דֶרֶך היֶרֶך


*
המחשבה היא חוש - היא ניזונה מן החושים האחרים כמו גם מן המחשבות של אנשים אחרים.



*
ורק בחדירה
ההתקרבות נגמרת



*
אני אוהב את המגע עם העתיד כשידי העליונה עגה לה עיגולים סביב פטמתך הימנית בעוד התחתונה קולפת מעלייך אט אט את התחתונים


*
במקום לבהות תסתכל. במקום להסתכל תראה. במקום לראות תתבונן. במקום להתבונן תעקוב. תיצמד. תתעלק. אל תעצום עין. אל תעפעף. תתפוס. אל תעזוב. אל תביט בשעון. תן לנוף להציץ להגיח להפתיע להופיע. תן לו רשות לתקוף. לכפות עצמו עליך. אל תתגונן



*
המבדיל בין קודש לחול מבדיל גם בין קודש לקודש ובין חול לחול, לא רק בין  שחור ללבקן, אלא גם בין זקן-אפור-לבן לבין זקן-לגמרי-לבן, ובין לבן לבין לבנבן, ובין לבנבן לבין לבנבן  




*

מה נורא הריח הזה של הפרחים באגרטל שבועיים אחרי קנייתם



*
רק בעברית האוזן מאזינה, העין מעיינת, האף מאנפף, הלשון מלשינה, והעור מתעורר




*
בין עיני לבין גופך אור. בין קולך לבין אוזְנִי רטט. כף ידי כף ידך.  לשוני לשונך. ושכרון ריחנו


Between my eyes and your body light. Between your voice and my ear vibration. My palm is your palm. My tongue is your tongue. And the saintly ecstasy of our scents



*
איזה רעש. פנסי תאורה מכסים לי על אור הכוכבים. גזים נפלטים עלי ממנועים מארובות חרושת ומבושם של נשים. אין טעם של פעם לירקות ולפירות. הפלסטיק של מקשי מקלדת המחשב שורט לי את האצבעות. 



*
עפעפיים נוגעות בעפעפיים, שפה בשפה, מרפקים בברכיים, ישבן באסלה.



*
בדמוקרטיה כל הצבעים שווים. אין הבדל בין אלף גווני הירוק לאלף גווני הכחול - הכל שחור... כל עוד אין אור



*
חלמתי שאני חושב




*
התעמלתי
עשיתי רק תנועות שעוד לא עשיתי
הלכתי על ארבע על קצות אצבעות ידי
קיפלתי את אוזניי בכוח 
באמצעות אמותיי
עד ששמעתי שאני נושם





*
הצבעים, חבוקים בצורות, חיים בָּצָחור מתים בָּשָחור





*
האצבע בהצביעה צובעת את הירק בירוק, את הורד בוורוד, את הזהב בצהוב, את האפר באפור, את הסיגלית בסגול, את הלבנה בלבן 

*
העיניים יכולות לראות את העור, הרבה מלפנים וקצת מאחור.




*
 ירושלים הרים סביב לה, אבל אם מרימים את הראש הנוף נפתח לאינסוף 





*
בכל בוקר החתולה שורטת. פעם ייללה ולא קמתי - עכשיו שורטת. לא מייללת. למדה מהמכוער ב"הטוב הרע והמכוער": או יורה או מדברת... הבת כלבה!





*
תרגיל בהתמודדות  ביום בלי עננים: לפגוש במבט את עינו האחת, התכולה, של אלוהים

תגובה 1:

  1. ואוו אתה טוב
    שירי זן
    אהבתי
    ארנון

    השבמחק