יום שבת, 27 במאי 2017

גבר כמרכיב של זהות

חלמתי שאני עובד במשרד להנהלת חשבונות על דו"ח שנתי למס הכנסה. בדיוק בשעה עשר נכנס שותפי לחדר עם שתי כוסות של תה צמחים בידיו, ואנחנו יוצאים לגינה שעל גג בניין המשרדים, ומתיישבים לנו על ספסל בצל שמשייה לבנה, מול שיח גזום שעליו המון פרחי פסיפלורה. שותפי לחדר עלה מארצות הברית לפני כעשרים שנה, אבל עדיין הוא אוהב לשמוע על מילים עבריות שהוא לא מכיר.
- "אתה יודע שמילה נרדפת לתרנגול זה גבר?", אני אומר לו.
- "הצחקת אותי", הוא מצחקק. "אבל בהבדל ממנו אני צריך לחזר אחרי הנשים, ולפרנס אותן, אחרי שאני עולה עליהן,
" so to speak.
- "התרנגול בטוח שבשבילו נברא העולם".
- "ככה זה גם עם העשירים שיש להם הרמונות, במדינות שמתירות ריבוי נשים... והסריסים שומרים על הנשים מפני העניים".
- "אבל עכשיו", אני מעיר, "משהנשים יודעות על ההזרעה המלאכותית, זו רק שאלה של זמן עד שהן תיפטרנה מן הגברים, ואז תבוא המשיח, ויהיה שלום עולמי".
אנחנו קמים מן הספסל מחזיקים בידינו את כוסות הנייר הריקות, ומתחילים לחזור למשרד, כשאני שומע את קריאת התרנגול מן החצר של השכנים, ומתעורר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה